Nya tider...

Jag har fått mina tider för första vecka när jag börjar arbeta igen den 4/1 nästa år. Lite gruvsamt är det nog. Melvin är inte stor. Han hinner precis bli fyra månader. Jag tror egentligen det är pappa Tommy som är mest orolig, ibland kan man tro att vi inte har barn sedan tidigare. Iallafall så börjar jag kl 7.00 på måndagen och slutar kl 13.30 så det blir en ganska mjuk start den dagen men tisdagen blir jobbigare, slutar då kl 18.00. Blir tufft men det går nog, Tommy lär tycka det är jobbigt.

Nu går min tankar mycket i planeringen för våren. Vad ska jag - vi - hitta på med barnen på jobbet under våren. Det är endast jag som är ordinare under våren. En tjej jobbar till slutet av mars och en annan person till slutet av maj, vem det är vet jag inte ännu. Hoppas på en jag hört sökt men jag vet inte. Planeringen för våra småttingar är iallafall att fortsätta arbeta med färger, vilket de gjort under hösten. Vill gärna försöka hitta på lite pyssel eller saker barnen kan göra själva, vilket inte är det enklaste när barnen är så små. Men skam den som ger sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0